Hər gün yumurta yeyənlərə XƏBƏRDARLIQ
Qidalanma mütəxəssisləri yumurtanı səhər yeməyi üçün ən yaxşı seçim hesab edirlər. Buna səbəb ilk növbədə onların tərkibində asanlıqla həzm olunan zülal və qiymətli mikroelementlərin yüksək olmasıdır. Lakin məlum olub ki, hər gün yumurtadan istifadə bir sıra xəstəliklərin yaranma riskini xeyli artırır.

Turaztv.az lent.az-a istinadən bildirir ki, Harvard Universitetinin İctimai Sağlamlıq Məktəbinin mütəxəssisləri müəyyən ediblər ki, gündə bir yumurta yemək sağlamlığa heç bir zərər verməyəcək. Bundan əlavə, immunitet sistemini gücləndirməyə, maddələr mübadiləsini yaxşılaşdırmağa kömək edəcəkdir. Ancaq hər gün iki yumurta yeyirsinizsə, zərər verə bilər. Alimlər 34 il ərzində araşdırmanın əvvəlində ciddi xroniki xəstəlikləri olmayan 215 min qadın və kişinin iştirak etdiyi araşdırmanın nəticələrinə əsasən belə qənaətə gəliblər.

Qidalanma Departamentinin sədri Frank Hunun dediyinə görə, səhər yeməyi üçün iki yumurta yeyə bilərsiniz, lakin həftədə bir və ya iki dəfədən çox olmamalıdır. O, izah edib ki, yumurta sarısının tərkibində çoxlu xolesterin var, bu maddənin qanda çox olması ateroskleroz və ürək-damar sistemi xəstəliklərinin yüksək riski ilə əlaqələndirilir.

Eyni zamanda, həkimlər yumurtadan tamamilə imtina etməyi məsləhət görmürlər. Axı o, ən qiymətli məhsullardan biridir. Yumurtanın ağı qan təzyiqini aşağı salmağa kömək edir, B vitaminləri ilə zəngindir. Sarısında xolin (onun olmaması qaraciyərdə yağların çökməsinə səbəb olur), çoxlu sağlam yağlar və hüceyrə membranı üçün əsas tikinti materialı olan lesitin var.

Yumurtanın tərkibində A, B2, B12, D, E vitaminləri, dəmir, fosfor, maqnezium, sink və bir çox başqa faydalı maddələr var. O, görmə qabiliyyətini yaxşılaşdırmağa, immunitet sistemini gücləndirməyə, enerji səviyyəsini artırmağa, dərinin və saçın vəziyyətini yaxşılaşdırmağa kömək edir, həmçinin beynin normal fəaliyyətinə kömək edir.

Son xəbərlər

Osmanlı Səltənətinin Dramı: "Böyüdülər, Amma Böyük Olmadılar"

Ağ Evin mətbuat katibi vəzifəsindən gedir

PSJ ardıcıl 2-ci dəfə UEFA Superkubokunun qalibi oldu

"Dicle" bu futbolçu ilə eşq yaşayır - FOTO

Süni intellektlə yaradılan ifaçılar xüsusi nişanla işarələnəcək

İkinci dəfə ata olacaq - Fotolar

AzTV-nin əməkdaşı dənizdə boğulub öldü - Fotolar

Qəlbimizə hakimliyi bacarırıqmı?

Bu ilin ikinci Günəş tutulması başa çatıb YENİLƏNİB

Bu gecə üç astronomik hadisə gözlənilir: 6 planet bir sırada...

Axşam bu qidalardan istifadə edənlərin diqqətinə: İnsult riskini artırır

Öz şərəfinə adlandırılan küçədən paylaşım etdi - Fotolar

General-Polkovnik Vaqif Axundov – Dövlətçiliyə Sədaqətin və Şərəfli Xidmətin Ömür Yolu

DƏYİŞƏN ŞƏHƏRLƏRİN YADDAŞINDA QALAN İZLƏR

“Putin seçkidən sonra yüz minlərlə adamı cəbhəyə aparacaq” - Zelenski

Kobaxidze Azərbaycan Prezidentinin Naxçıvanda verdiyi mesajlara münasibət bildirib

Naxçıvan sosial-iqtisadi inkişafın yeni mərhələsindədir - TƏHLİL

Türkiyədə F-16 qırıcısı qəzaya uğrayıb, pilot katapult edib

Gürcüstan mediası İlham Əliyevin enerji dəhlizləri və ixracına dair açıqlamalarını geniş işıqlandırıb

Səfir: Azərbaycan minalardan təmizləmə sahəsində ABŞ ilə əməkdaşlığa maraq göstərir

Bakı metrosunda dəyişikliklər dərslərin başlanma saatlarına təsir edəcək?

Dörd rayonda yanğına səbəb olan şəxslər məsuliyyətə cəlb olunublar

MÜŞVİQ RƏFAELOĞLUNUN YARADICILIĞI HAQQINDA... -FOTO

Sabah 37 dərəcə isti olacaq

Bənizin keçmiş ərinin İstanbulda cəsədi tapıldı - Foto

Arzu Yaqub qızı : Şəhidlik yaşamaqdı - FOTO

Blokadadan qlobal logistika mərkəzinə - Naxçıvanın geosiyasi çəkisi artır - ŞƏRH

Azərbaycanın İsveçdəki səfiri dəyişdirilib

Bütün xəbərlər
«    Avqust 2026    »
BeÇaÇCaCŞB
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31